sisukaart | kontakt

  Turunduse juhtimine  
     
 

Turunduse juhtimise ja kompetentside sisseostmine loob ettevõttele lisaväärtust läbi kogemuste ja värske mõtlemise. Loe täpsemalt

 
     

  Saksamaa, Rootsi, Soome  
     
 

Turundus- ja ekspordi- võimalused Saksamaal, Rootsis ja Soomes.
Loe täpsemalt

 
     

  EAS  
     
 

Turundus- ja ekspordi- plaanid ning koolitused EAS’i kaasfinantseerimise võimalusega.                Loe täpsemalt

 
     

Toomas Danneberg



Nimi:

Toomas Danneberg

Sünniaeg:

25. oktoober 1970

Rahvus:

Eestlane

Perekonnaseis:

Abielus, tütar (s. 1996)

Kontaktandmed:

Liblika tee 13, 74001 Haabneeme, Viimsi Vald, Harjumaa.

toomas@know-how.ee

51 150 10

Töökogemus:

2005-

Interreg IIIC töörühma liige, kommunikatsiooniekspert. 8 Euroopa linna ühendav kommunikatsioonitöörühm suuremahuliste avaliku sektori arendusobjektide kommunikatsioonistrateegiate ja tegevuskavade väljatöötamiseks. Kestus: 01.09.2005 – 31.12.2006.

2004 -

Trout & Partners Baltic, partner, konsultant. Trout & Partners Baltikumi regiooni konsultant ja Jack Trout’i rahvusvahelise konsultantide võrgustiku liige.

Turunduse konsultatsiooniteenused positisoneerimise ja eristumise valdkonnas.

2001 -

Danneberg Marketing Know-how (Danneberg Konsultatsioonid OÜ) www.know-how.ee, juhataja, konsultant.

Strateegilise turunduse juhtimise konsultatsiooniteenus Baltikumis. Väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele turunduse juhtimise teenuse osutamine, kaasa arvatud suhtekorraldustegevuse korraldamine. Turundusalased koolitused ja turundusmeeskonna treeningud.

2003 -

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS): ekspert ning turunduse ja ekspordiplaanide konsultant.

2001-2004

Estonian Business School, turunduse ja suhtekorralduse spetsialiseerumissuuna juht.

Strateegilise turunduse lektor: Eesti ja Hiina magistrikursued, rahvusvahelise suuna bakalaureuse kursused.

2000-2001

Eesti Tarbijateühistute Keskühistu, Projektijuht-turundusdirektor. Turunduse ja tootejuhtimise struktuuri ümberkorraldamine ja tähtajaline juhtimine ETK’s.

2000-2001

AS RaMare (Rocca Al Mare Prisma hüpermarket) juhatuse liige.

1999-2000

Hansabank Markets, Investeeringute Juhtimise Divisjon, turundusjuht.

Hansapank, Turundusdivisjon, turunduse arendusjuht.

1998-1999

Hansapanga Gupp, turundusjuht. Grupi turundustegevuse koordineerimine Baltikumis.

1998

Eesti Hoiupank, Grupi turundusdirektor alates mai 1998 kuni august 1998  (kuni Hansapanga ja Hoiupanga ühinemiseni). Hoiupanga grupi turundustegevuse juhtimine.

Kaasatuna McKinsey töögruppi: muudatuste juhtimine kahe organisatsiooni turundustegevuste ühendamisel ühtseks ülebaltikumiliseks üksuseks.

1997-1998

ADM Group Eesti ettevõtte tegevdirektor. Tänaseks välja arenenud ADM Interactive turundusettevõtteks.

1997

AGE Com, Projektijuht, ADM Group’i asutamine Eestis. Otseturundusteenuseid pakkuv ettevõte.

1996-1997

Rabobank International, Holland, Kesk- ja Ida-Euroopa põllumajanduse töötleva tööstuse spetsialist turupotentsiaali määratlemisel. Koostanud Rahvusvaheliste klientide teenindamiseks väljaande “Opprtunities in Central and Eastern European Dairy Sector”.

Rabobank International turundustegevuses osalemine ja esindamine 1996 aastal Kesk-Euroopa tutvustusreisil.

Muu erialane tegevus:

Loengukursused, avalikud esinemised ja kirjutised.

2005

Audentese Ülikool, Turunduse juhtimise leongukursus magistriõppe kursusele.

2001-2004

EBS Juhtimiskoolituse Keskus, Strateegilise turunduse lektor ja Brandmaps strateegilise turunduse sinulatsiooniülesande korraldaja Tippjuhtide arenguprogrammis.

1998-2001

Estonian Business School, Turunduse lektor, Rahvusvaheline bakalaureusekursus, inglise keelne.

1997-2001

Tartu Ülikool, Juhtimise ja Välismajanduse Instituut, Turunduse lektor, Brnds na Brandmaps strateegilise turunduse simulatsiooniülesande läbiviimine Bakalaureuse- ja Avatud Ülikooli magistrkursustele.

2005

Suhtekorralduse aastategu 2004 hindamiskomisjoni liige.

2001-2002

Pärnu turunduskonverentsi turundusesseede konkursi hindamiskomisjoni liige.

Avalikud esinemised:

2005

Interreg IIIC kommunikatsioonitöörühma raames  kommuniatsiooniplaani esitlus, Ateena, september 2005

2005

Baltic Brand 2005 konverentsi avamine ja ettekanne ”Branding can’t exist without positioning” mai 2005 Riia.

2005

Suhtekorralduse aastakonverents ”Changecom2005”, ettekanne ”Kuidas positsioneerida asukohta”

2004

12th Annual Conference, Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe, Vienna,        2-4.12.2004

Ettekanne “Market orientation as competitive advantage: survey on market orientation of Estonian companies”.

2004

Pärnu Konverentisde korraldatud Jack Trout’i konverentsil ”Differentiate or Die” Tallinnas, Riias ja Vilniuses, ettekanne ”Understanding competition – or how to avoid the great waste”.

2004

KPMG Kliendisuhete juhtimise seminar, ettekanne “Kas turunduse tulemuslikkust on võimalik juhtida läbi jääktulu”.

2004

Estonian Business Schooli korraldatud rahvusvaheline konverents ”Innovation and marketing”, ettekanne ”Turule orienteeritus kui ettevõtte konkurentsieelis”.

2003

Äripäeva Brändijuhtimise seminar, ettekanne ”Kui palju ja kuidas saab brändi kujunemist suunata – KUIDAS HOIDA BRÄNDI VÄRSKENA?

2003

Pärnu Turunduskonverents, ettekanne ” Eristumise võimalikkus ja vajalikkus Eestis: Eesti jaekaubandus”.

2003

4th International Conference at Vilnius University “Marketing Theories and Methods”.

Ettekanne teemal: “Value-based Marketing: Creating Value for Shareholders Through Marketing Management”

2002

Teenusesektori aastakonverents, ettekanne ”Kuidas arendada reaalset väärtust pakkuvaid lisateenuseid?”

2002

Tartu Juhtimiskonverents, ettekanne ”Milliseid otsuseid teeb turundus ja kuidas mõõta turundusotsuste õigsust ja tulemuslikkust?“

2002

Tartu Turunduskonverents Password 2002, ettekanne ”Kuidas mõõta turunduses väärtuse loomiseks tehtavat panust ja investeeringute tasuvust?“

Erialased artiklid:

2001-2005

Erialalised artiklid ja kommentaarid Eesti ja Baltikumi majandusväljaannetes (Äripäev, Saldo, Reklaam ja Marketing, Baltic Marketing&Advertising, teaduskonverentside väljaannetes). Teemadeks: Strateegiline turundus, eristuvus, turunduse juhtimine ettevõtetes, turunduse tasuvus, turunduse väärtuspõhine juhtimine, ettevõtte turule orienteeritus.

Haridus:

2001-

Tartu Ülikooli ja  Gröningeni Ülikooli (Holland), Majandusteaduskonna, Turunduse õppetooli, Doktorant

Uurmisvaldkond: Ettevõtete turunduskompetentside arendamine ja turule orienteerituse tõstmine konkurentsieelise saavutamiseks.

1994-1996

Wageningen University, Rahvusvaheline Magistriprogramm, Holland: Magistrikraad (M.Sc.) cum laude Turunduses

Spetsialiseerumine: M.Sc. Turundus ja Tarbija Käitumine

1989-1993

Eesti Põllumajandusülikool, Agronoomia Teaduskond

1978-1989

Jôgeva I Keskkool, inglise keele eriklass.

Täiendkoolitus:

2001-2005

Osalemine paljudel Turunduse, jaekaubanduse ja teenuse konverentsidel ja seminaridel Eestis.

2004

EMAC 2004, European Marketing Academy, Annual Conference on Global Marketing, Murcia, Hispaania.

2003

EIASM (European Institute for Advanced Studies in Management), Managerial Issues in Marketing, Brüssel.

2001

Juhtimiskoolitus: ettevõtte tulemuslik juhtimine.

1999

NormClark, kuuesessiooniline turunduskommunikatsiooni programm

1999

Goldratt Satellite Programme; Eliyahu M. Goldratt kaheksa-sessiooniline juhtimiskoolitus.

1998

“Porter & Kotler Dagen”; Seminar teemal “Competitive Advantage: The new learning” esitatud Micheal Porter’i and “Major strategies for achieving growth and prosperity” esitatud Philip Kotler’i poolt.

1998

Swiss Re Life & Health, Bancassurance seminar.

1997

Kison and Associates and Ticon; kahepäevane müügikoolitus AGE Com töötajatele.

Keeleoskus:

Eesti keel

Emakeel

Inglise keel

Väga hea kõnes ja kirjas

Vene keel

Rahuldav kõnes

Hollandi keel

Rahuldav kõnes

Hobid:

Aiandus

Iluaiandus

Reisimine

Tervisesport

Jalgrattasõit, Tennis, Squash

Turunduse arendus

Turundusvaldkonna ja –kompetentside arendamine